
Du har endelig fått det du ønsket deg. En kunde. Et oppdrag. Et program som skal starte.
Og så freaker kroppen ut.
Du blir nervøs, stresset, og ønsker plutselig å avlyse. Tankene går i ring: "Hva om jeg ikke klarer det? Hva om jeg ikke er god nok?" «Hva om de blir skuffa?»
Dette handler ikke om nervøsitet, eller frykten for å ikke være god nok. Det er noe mye dypere som aktiveres.
I denne episoden deler jeg hva jeg finner når jeg jobber med dette hos mine kunder. Hvordan en liten følelse av ikke å vite helt hva som skal skje, blir til panikk, tvil og å føle deg liten.
Det handler om powerlessness-følelsen, eller ute av mine hender-følelsen som jeg også kaller den. Det øyeblikket hvor kroppen registrerer at noe er ukjent, at du ikke har kontroll.
Og hvordan denne følelsen kobler seg til noen svært gamle konklusjoner fra barndommen.
At du er alene. At du ikke er verdig. At du ikke kommer til å klare det.
Jeg deler eksempler på hva som ligger under stresset, tvilen og nervøsiteten. Og hvordan du begynner å nøste deg ut av det ved å kjenne etter i kroppen din.
Dette er en episode om identitet, det å motta, og hvorfor de viktigste tingene vi trenger å endre ikke er våre tanker, men vår relasjon til kroppen vår.
Kom gjerne med ønsker til hva du vil høre mer om. Og send meg gjerne melding på Instagram om hva du tar med deg fra episoden.